WYSYŁKA JUŻ OD 6,99 ZŁ  •  14 DNI NA ZWROT  •  WYSYŁKA W 48 GODZIN  •  DARMOWA DOSTAWA OD 150 ZŁ

Najczęstsze pytania

WYSYŁKA


Q: Czy jest możliwość śledzenia mojego zamówienia?

A: Etapy zamówienia możesz śledzić w zakładce Moje Konto > Historia Zamówień. Ponadto do każdego zamówienia realizowanego przesyłką kurierską otrzymasz link do śledzenia paczki.


Q: Czy przy przesyłce kurierskiej otrzymam kod śledzenia?

A: Oczywiście, niezwłocznie po wysyłce otrzymasz kod, dzięki któremu będziesz mógł śledzić drogę swojej paczki.


Q: Ile produktów mogę zamówić Listem poleconym?

A: Przy Liście poleconym i Liście poleconym priorytetowym limit to 3 zegarki. Powyżej 150 zł - dostawa kurierem InPost gratis!


Q: Ile trwa dostawa zamówienia?

A: Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 48 godzin. Czas dostawy dla przesyłek kurierskich to 24-48 godziny.


Q: Jak skorzystać z darmowej wysyłki kurierem?

A: Aby otrzymać darmową dostawę kurierem, kwota zamówienia musi przekroczyć 150 zł. Nie dotyczy to przesyłek pobraniowych.


Q: Czy realizujecie Państwo wysyłkę do innych krajów?

A: Obecnie w naszym sklepie nie ma możliwości wysyłki produktów do innych krajów niż Polska.


Q: Czy mając 13 lat mogę robić zakupy w Państwa sklepie?

A: Tak, umowa kupna-sprzedaży może być zawarta za zgodą rodziców lub opiekuna prawnego, od 13-go roku życia.

 

PRODUKT


Q: Dlaczego zamówiony produkt różni się nieznacznie kolorem od tego na zdjęciu?

A: Staramy się, aby kolory produktów widoczne na zdjęciach najlepiej odzwierciedlały ich realny wygląd, jednakże z uwagi na różnice w jasności, poziomie nasycenia kolorów, rodzajach matryc oraz innych ustawień wyświetlania zależnych od ustawień ekranu/monitora klienta, kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zdjęć widocznych w karcie produktu.


Q: Na zdjęciach sprzedawanego przez Państwa zegarka widzę, że ma on wiele funkcji. Czy wszystkie z mniejszych tarcz widocznych na jego cyferblacie działają?

A: Należy uważnie czytać opis produktu ponieważ w większości zegarków dodatkowe tarcze są jedynie atrapą, która ma jedynie funkcję ozdobną.


Q: Na zdjęciach produktu widzę kilka różnych produktów. Skąd mam wiedzieć, który produkt przyjdzie w paczce?

A: Jeśli klient ma wątpliwości, który model wybrać, prosimy o podanie koloru w komentarzu do zamówienia.


Q: Chciałbym zamówić zegarek, jednak nie wiem czy dany model jest wodoszczelny, wodoodporny czy też nie posiada żadnej ochrony przed wodą. Jak to sprawdzić?

A: Wodoszczelność oznacza szczelność względem wody lub pary wodnej w różnych zakresach np. 3ATM oznaczają Wodoszczelność do 30M. Wodoodporność oznacza natomiast odporność zegarka na zachlapania przy codziennym użytkowaniu tj. mycie rąk, deszcz itp. Oznacza to, że zegarek może wpuścić wodę, ale nie powinno wpłynąć to na normalne użytkowanie zegarka.

Waterproof oznacza wodoszczelność, natomiast Water Resistant oznacza wodoodporność. Aby dowiedzieć się więcej polecamy lekturę w sieci np. http://manufakturaczasu.pl/klasy-wodoszczelnosci-zegarkow/

Prosimy nie sugerować się oznaczeniami bezpośrednio na zegarkach. Zdarza się, że producent, np. na blaszce zegarka oznaczy model jako Waterproof 5ATM, jednak jeśli w opisie nie ma informacji o wodoszczelności, oznacza to, że dany model mimo napisu na zegarku nie jest wodoszczelny.

Prosimy uwzględnić również duże różnice temperatur (w relacji zegarek - woda) oraz brak możliwości wciskania przycisków zegarka, gdy jest lub był on w niedawnym czasie narażony na działanie wody.


Q: Czy zakupione u Państwa produkty są nowe czy używane?

A: Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są nowe.


Q: Czy wszystkie zegarki kupione w Państwa sklepie posiadają baterie i są gotowe do użycia?

A: Wszystkie zegarki zakupione w naszym sklepie posiadają baterię i są gotowe do użycia.


PŁATNOŚCI


Q: Jakie sposoby płatności są możliwe w Państwa sklepie?

A: W naszym sklepie, są trzy metody płatności: płatność przez DotPay, przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze (Kurier InPost pobranie).


Q: W jakiej walucie obsługujecie Państwo płatności oraz jakie są sposoby płatności?

A: Płatności obsługiwane są wyłącznie w walucie: Polski Złoty - PLN. System płatności obsługiwany jest przez firmę zewnętrzną DotPay S.A. i oferuje wiele bezpiecznych kanałów płatności, począwszy od kart płatniczych, przelewów online na tradycyjnych przelewach kończąc. Drugą opcją jest, bezpośredni przelew na nasze konto firmowe (mBank). Trzecia możliwość to przesyłka za pobraniem. Twoje zamówienie przetworzymy w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty zaksięgowania płatności.


Q: Gdzie mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

A: Fakturę wystawiamy na wyraźnie życzenie klienta. Aby otrzymać fakturę za realizowane zamówienie prosimy o przesłanie nr zamówienia oraz danych do faktury na adres email  magazyn@bosti.pl

Faktury wystawiamy do 14-go dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego od daty zakupu (na firmę) oraz w ciągu 90 dni (na osobę fizyczną).


Q: Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?

A: Oczywiście, aby otrzymać fakturę ProForma, prosimy o email na adres magazyn@bosti.pl, z informacją jakich zamówień i produktów dotyczy faktura.

W kolejnych etapach należy złożyć zamówienie przez sklep oraz je opłacić. Po zaksięgowaniu środków na podany adres e-mail otrzymasz fakturę VAT.


Q: Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?

A: Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne. Płatności obsługuje firma DotPay S.A, która oferuje w pełni zabezpieczone płatności internetowe. Dodatkowo umożliwiamy klasyczny przelew na konto. Właścicielem sklepu jest polska firma, która posiada numer GIOŚ, jest zgłoszona w GIODO oraz podlega polskim prawom konsumenta.


Q: Dlaczego nie otrzymałem paragonu fiskalnego wraz z dostarczonym produktem?

A: Obecnie nasza firma jest ustawowo zwolniona z posiadania kasy fiskalnej. 


ZWROTY & INNE


Q: Czy Państwa produkty są objęte gwarancją?

A: Jako że jesteśmy polską firmą, nasze produkty są objęte 2-letnią rękojmią. Aby dowiedzieć się więcej na temat rękojmi, polecamy zapoznać się z prawami konsumenta obowiązującymi w Polsce. Gwarancja nie obejmuje wodoszczelności zegarków.

Oficjalna witryna UOKiK dostępna pod adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/


Q: Czy w Państwa sklepie można kupować produkty hurtowo?

A: Aby otrzymać ofertę hurtową na konkretne produkty prosimy o kontakt email na skrzynkę magazyn@bosti.pl


Q: Czy mogę odwołać zamówienie lub zwrócić produkt, jeśli jest on w transporcie/dostawie?

A: Produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić. Aby dokonać odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym fakcie mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, a następnie odeślij nienaruszony produkt w ciągu kolejnych 14 dni.

Jeśli produkt jest jeszcze w drodze do klienta, musi on wstrzymać się ze zwrotem, aż produkt fizycznie do niego dotrze, celem odesłania z tytułu odstąpienia od umowy.


Q: Produkt dotarł, ale niestety jest uszkodzony. Jak mogę go reklamować?

A: W przypadku kiedy produkt dotrze do kupującego uszkodzony, prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym jako Załącznik 1 w regulaminie sklepu, na adres email magazyn@bosti.pl oraz odesłanie zamówienia/produktu na adres firmowy wraz z ww. formularzem.


 

Wydawca niniejszego serwisu internetowego, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych, reklamowych i dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą stosować je także współpracujące z nami firmy badawcze i reklamodawcy. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.
BOSTI zwolnił?
Naciśnij aby przyśpieszyć!